Inwestycje w Rozwój: LAGO Poszerza Flotę.
Inwestujemy w kolejne naczepy intermodalne i ciągnik siodłowy
Holandia, z populacją ponad 17 milionów mieszkańców kojarzona z tulipanami i wiatrakami, jest niezwykle rozwiniętą gospodarką, jako jeden z nielicznych krajów może pochwalić się stale rosnącą średnią długością życia, a polityka rządowa sprzyja rozwoju gospodarczemu oraz imigracji ekonomicznej. Główne bogactwa naturalne Holandii to gaz i ropa naftowa co w dużej mierze jest transportowane na sąsiednie kraje, głównie UE. Holandia jest trzecim co do wielkości producentem gazu ziemnego w Europie, ustępując jedynie Norwegii i Wielkiej Brytanii. Obok gazu, Holandia produkuje również ropę naftową. W Holandii znajduje się brytyjsko-holenderska firma Shell, jeden z kluczowych graczy w globalnym przemyśle wydobywczym. Rolnictwo stanowi kolejny ważny sektor holenderskiej gospodarki. Pomimo ograniczonych zasobów ziemi uprawnej, Holandia wykształciła efektywny i wysoko zmechanizowany sektor rolny. I pomimo, że jedynie 3% społeczeństwa pracuje w rolnictwie, jest trzecią największą gospodarką na świecie oraz pierwszą w UE pod względem eksportu żywności, co również stanowi o wielkim potencjale tej gospodarki. Do najważniejszych marek pochodzących z Holandii należą Heineken, bank ING, Nationale-Nederlanden, Philips, Shell oraz DAF Truck, którego ciągniki siodłowe wykorzystywane są w naszym transporcie ciężarowym. Uwzględniając w/w potencjał gospodarczy Holandii daje to dużą przestrzeń dla wszystkich firm z branży TSL oferując zróżnicowane usługi transportowe w całej UE oraz poza nią. Dodatkowo, Holandia jest znaczącym producentem produktów medycznych i farmaceutycznych, którymi zaopatruje strefę UE. Do głównych kierunków eksportu Niderlandów należały: Niemcy, Belgia, Francja, Stany Zjednoczone, Włochy. Najpopularniejsze produkty transportowanymi (import) do Niderlandów to urządzenia elektryczne, elektronika oraz pojazdy samochodowe i specjalistyczne, a głównymi krajami które dostarczają te produkty to: Chiny, Niemcy, Belgia, Stany Zjednoczone i Francja, czyli większość tych krajów do których Holandia eksportuje swoje produkty. Do najczęściej transportowanych grup towarowych z Polski do Holandii należą:
LAGO aktywnie uczestniczy w wymianie handlowej między Polską a Holandią, regularnie transportując popularne towary i realizując przewozy kabotażowe w Niderlandach, głównie za sprawą największego portu morskiego Europy, zlokalizowanego w Rotterdamie, który oferuje wiele możliwości. Na trasie Polska-Holandia prowadzimy regularne przewozy drobnicowe, intermodalne oraz kontenerowe w transporcie ciężarowym (do 33 europalet) oraz transportcie ekspresowe o ładowności do 1,5 tony (do 10 europalet), idealnie odpowiadające potrzebom klientów, którym zależy na szybkim dostarczeniu ładunku.
Transport busem między Polską a Holandią jest popularny ze względu na możliwości jakie oferuje m.in. port w Rotterdamie, największym portem w całej Europie oraz drugi co do wielkości na świecie. To daje Holandii znaczącą przewagę w transporcie kombinowanym, w tym także w transporcie intermodalnym, który łączy różne gałęzie logistyki, takie jak transport morski i kolejowy.
LAGO W swojej flocie posiadamy 40 pojazdów Renault Master, które mogą przewozić ładunki do 1500 kg (lub nie więcej niż 10 eurpalet), z ładownością nieprzekraczającą 3,5 tony masy całkowitej (DMC). Razem z naszą siostrzaną firmą LAGO Finland tworzymy międzynarodowego przewoźnika, którego regularne transporty można najczęściej spotkać w Europie Środkowo-Wschodniej oraz Skandynawii. Dysponujemy flotą ponad stu pojazdów oraz zespołem ponad 130 pracowników, w tym kierowców z uprawnieniami ADR, spedytorów i personelu administracyjnego, który każdego dnia dba o szybki i bezpieczny transport. Posiadając w ofercie odprawy ładunków oraz możliwość szybkiego podstawienia pojazdu jesteśmy w stanie dotrzeć do krajów sąsiadujących nawet wciągu 12h, a do odleglejszych części Europy nawet w ciągu 72h, oferując tym samym możliwość dodatkowej obsady kierowców. Sprawdź nas i przekonaj się, że jesteśmy profesjonalistami w tym co robimy.
Inwestujemy w kolejne naczepy intermodalne i ciągnik siodłowy
Lago 2023. All rights reserved
Website Style. Strony www