
Inwestycje w Rozwój: LAGO Poszerza Flotę.
Inwestujemy w kolejne naczepy intermodalne i ciągnik siodłowy
Finlandia jest krajem położonym nad morzem Bałtyckim identycznie jak Polska, a mimo że jej powierzchnia jest nieco większa niż powierzchnia naszego kraju, liczba ludności jest siedmiokrotnie mniejsza i wynosi jedynie 5,5 miliona mieszkańców. Pomimo jednak tak dużej dysproporcji w zakresie populacji Finlandia posiada duży potencjał gospodarczy, co czyni go ważnym partnerem handlowym m.in. dla naszego kraju. Warto podkreślić, że Finowie uważający się za najszczęśliwsze społeczeństwo na świecie oprócz tego, że są częścią strefy euro, a tym samym unijnej strefy wolnego handlu to są również przyjaznym Państwem dla startupów i branży usługowej. Finowie są znani z technologii na światowym poziomie, a dobrze wykształcona i utalentowana siła robocza posiada wysokie kompetencje cenione na wielu światowych rynkach. Rząd fiński dokłada starań, aby wewnątrz Państwa tworzyć duże możliwości badawczo-rozwojowe co przyciąga kapitał zagraniczny. Pomimo silnych stron fińskiej gospodarki, głównym wyzwaniem z jakim mierzy się państwo to starzejące się społeczeństwo, stąd duża otwartość na emigrację ekonomiczną oraz uproszczenie procedur prowadzenia działalności w tym kraju. Na podstawie danych dotyczących przewozu towarów do i z Finlandii, można zauważyć, że ten kraj importuje więcej produktów niż eksportuje, co stwarza liczne możliwości w zakresie logistyki. Międzynarodowy transport do Finlandii zyskuje na popularności, a Polska pełni istotną rolę jako partner logistyczny w tym procesie. Polska również korzysta z tego trendu, osiągając dodatni bilans w tej współpracy. Finlandia zaczyna zyskiwać na znaczeniu jako rynek eksportowy dla Polski, a współpraca pomiędzy naszymi krajami staje się coraz bardziej dynamiczna. Przewóz towarów do Finlandii, zarówno w kontekście przewozu całych pojazdów, jak i przesyłek częściowych, jest niezwykle istotny m.in. dla naszej firmy. Co do najpopularniejszych produktów eksportowanych z Finlandii należą: ropa naftowa i oleje mineralne, stal przetworzona, produkcja stoczniowa, drewno i papier oraz celuloza i karton, co wynika z obfitych zasobów leśnych tego kraju. Natomiast najczęściej importowane do Finlandii są: samochody, maszyny elektryczne i ich części, elektronika, leki. Wskazane informacje wyraźnie wskazują na potencjał handlowy Finlandii, który jako LAGO dostrzegamy, zwłaszcza w obszarze transportu częściowego oraz intermodalnego.
Dzięki naszemu czterdziestoletniemu doświadczeniu w branży TSL na arenie międzynarodowej oraz doskonałej znajomości lokalnych rynków w Finlandii, a także współpracy z naszą partnerską firmą LAGO Finland, możemy oferować pełną obsługę transportową na trasie Polska-Finlandia. Nasza flota pojazdów ciężarowych oraz pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony jest w pełni przygotowana do przewozu ładunków na tej trasie. Oferujemy zarówno usługi transportu drobnicowego, jak i przewozu całopojazdowego, które cieszą się dużym zainteresowaniem wśród naszych klientów.
Transport intermodalny, bardziej popularny w zachodniej Europie, realizujemy z krajów takich jak Belgia, Holandia, Niemcy, Luksemburg, Francja, Szwajcaria do Finlandii i z powrotem, a także na trasach Polska – Finlandia czy Finlandia – Polska. Wykorzystujemy do tego specjalne jednostki ładunkowe, takie jak naczepy typu huckepack. Naczepy te wyróżniają się wzmocnioną ramą, specjalnym zawieszeniem i wyprofilowanymi uchwytami, które umożliwiają chwytanie ich przez dźwig. Dodatkowo, naczepy intermodalne posiadają unikalne kody „ILU”, które określają ich właściwe położenie na konkretnym wagonie. Istotnym aspektem związanym z tymi kodami jest konieczność utrzymania czystości boków i dachu naczepy, aby operator dźwigu mógł je dobrze widzieć i precyzyjnie kontrolować miejsce załadunku na wagon. Nasze naczepy stale podróżują po Europie w tego rodzaju transporcie kombinowanym zwanym intermodalnym.
Transport częściowy odróżnia się od paletowego możliwością przewozu różnorodnych ładunków na jednej naczepie. Można zrealizować go na dwa sposoby:
Transport z Finlandii do Polski busami oraz z Polski do Finlandii to powszechna usługa dla mniejszych ładunków, które nie wymagają przewozu całego pojazdu. Realizacja odbywa się z użyciem pojazdów typu bus o maksymalnej dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) wynoszącej 3,5 tony. Taki bus, stanowi doskonałe rozwiązanie, umożliwiające szybki i efektywny transport towarów na trasie Polska-Finlandia. Transport busem to usługa, która umożliwia przewóz palet o łącznej ilości do 10 europalet, co jest odpowiednią opcją zarówno dla mniejszych firm, jak i osób prywatnych. Dodatkowo, transport busem jest bardziej elastyczny i może być realizowany szybciej niż tradycyjny transport drogowy. Warto jednak zauważyć, że całkowita waga pojazdu może nieznacznie odbiegać od specyfikacji konkretnego modelu, co jest uzależnione od jego zabudowy i konstrukcji. Pomimo tych różnic, wszystkie te pojazdy umożliwiają załadunek do 10 europalet. Klienci, którzy wybierają usługi transportowe związane z busami w kontekście spedycji do Finlandii, mają do dyspozycji dwie alternatywy:
Warto również wiedzieć jakie są różnice między transportem paletowym busem a transportem paletowym w serwisie drobnicowym?
Główną różnicą jest koszt i czas dostawy. Transport paletowy busem jest zazwyczaj droższy, ponieważ zapewnia szybszą realizację. Z kolei serwis drobnicowy oferuje tańsze ceny, ale czas dostawy wynosi ok. siedmiu dni. Naszą specjalnością są transporty kombinowane, które łączą spedycję częściowa z paletową, co umożliwia nam oferowanie konkurencyjnych cen w całej UE. W przeciwieństwie do znanych firm kurierskich, które skupiają się głównie na paletach i kartonach, które są łatwe do relokacji. Jako firma z 40 letnim doświadczeniem doskonale rozumiemy indywidualność klientów, dlatego podejmuje się zleceń łączonych. Regularnie realizujemy tego typu zlecenia, dbając o bezpieczeństwo, efektywność transportu i konkurencyjne ceny. Oferowanych przez nas usług jest wiele i wiele z nich może się wzajemnie uzupełniać, dobrymi przykładami są np.: transport busem, transport paletowy busem, transport paletowy ciężarówką, serwis drobnicowy, transport częściowy. W każdym przypadku łączenia transportów dążymy do podstawienia pojazdu klientowi w ciągu 2-3 dni od złożenia zamówienia.
Dla firm, które potrzebują ekspresowego transportu z Finlandii lub do Finlandii, oferujemy usługę transportu express. Współpracując z naszą siostrzaną spółką LAGO Finland, organizujemy regularne, szybkie przewozy, które są realizowane w najkrótszym możliwym czasie. Transport express do Finlandii to usługa dedykowana dla firm potrzebujących błyskawicznej dostawy, np. komponentów przemysłowych, elektroniki czy materiałów budowlanych.
Nasze usługi transportowe obejmują zarówno logistykę drobnicową, jak i transport całopojazdowy FTL, co pozwala nam na szybszą realizację zleceń. Transport express do Finlandii jest dostępny dla ładunków o wadze do 3,5 tony oraz dla transportu ciężarowego, co umożliwia elastyczne dostosowanie usług do potrzeb klienta. Gwarantujemy bezpieczeństwo przewozu, a dzięki specjalistycznym pojazdom i doświadczonym kierowcom, całość procesu odbywa się sprawnie i bez opóźnień.
Warto również zaznaczyć, że transport express do Finlandii realizujemy na trasie Polska-Finlandia, dbając o terminowość i bezpieczeństwo ładunków. W sytuacji, gdy zlecenia są niezwykle pilne, dajemy opcję wyboru podwójnej obsady kierowców, co znacznie przyspiesza czas realizacji dostawy. Takie usługi są szczególnie popularne w przemyśle motoryzacyjnym oraz stoczniowym, gdzie liczy się każdy dzień.
Podsumowanie najważniejszych rzeczy do zapamiętania:
Współpracując z naszą siostrzaną spółką LAGO Finland z zakresu transportu z Polski do Finlandii oraz transport Finlandia-Polska oraz korzystając z naszych magazynów przeładunkowych w Helsinkach, realizujemy comiesięczne ekspresowe transporty do Finlandii. Dokładamy starań aby ten kierunek transportów był dla nas regularny i efektywny dla spedycji i transportu ze szczególnym uwzględnieniem usługi transportu do 3.5 tony oraz transportu ciężarowego.
Choć na tej trasie najczęściej przewozimy komponenty dla przemysłu motoryzacyjnego i stoczniowego, realizujemy także transporty dla innych branż. Do najczęściej przewożonych ładunków należą elektronika z częściami samochodowymi, drzwi i zabudowy z wodoodpornej sklejki do jachtów oraz profile, rury i blachy po obróbce na prasie CNC. Zapewniamy szybki i bezpieczny transport nawet najbardziej wymagających ładunków z możliwością zamówienia podwójnej obsady kierowców na kierunku Finlandia Polska.
Inwestujemy w kolejne naczepy intermodalne i ciągnik siodłowy
LAGO 2024. All rights reserved | SEO engine: zapier.pl
Website Style. Strony www