Inwestycje w Rozwój: LAGO Poszerza Flotę.
Inwestujemy w kolejne naczepy intermodalne i ciągnik siodłowy
Republika Czeska i Polska od wielu lat są dla siebie jednymi z najbliższych partnerów gospodarczych, a nasza bliskość geograficzna sprzyja stałemu unowocześnianiu infrastruktury drogowej po obu stronach. Czechy są ważnym partnerem handlowym dla Polski, która regularnie zwiększa eksport do tego kraju i należą do tej grupy państw UE, które importują więcej niż eksportują, co czyni nas beneficjentem tej relacji handlowej – również w obszarze sektora TSL. Czeską gospodarkę cechuje się długoterminowym niski poziom bezrobocia oraz zauważalnie niższym zadłużeniem pod względem długu publicznego w relacji do PKB od polski. Jeśli chodzi o transport ciężarowy to do najczęściej transportowanych z polski do Czech ładunków to:
Jeśli chodzi o to co najczęściej transportujemy (importujemy) z Czech do polski, są to:
Praga, będąc handlową wizytówką Republiki Czeskiej, dysponuje dużym lotniskiem tranzytowym, z którego samoloty odlatują do krajów o dużym potencjale gospodarczym, takich jak Kazachstan, Uzbekistan, Kirgistan czy Tadżykistanem. Kraje te posiadają znaczne zasoby surowców naturalnych i mineralnych. Oprócz tradycyjnych zasobów, takich jak ropa czy gaz, są również bogate w ołów, miedź, cynk, uran a nawet złoto. Chociaż są otwarte na nowoczesność zachodniej Europy, wymagają zbudowania relacji z krajami i firmami z których mogą importować wysokiej jakości produkty przetworzone. Regularne loty do wskazanych krajów z lotniska w Pradze sprzyja zwiększaniu sprzedaży produktów w tamten rejon świata na czym Czesi również zyskują.
Flota LAGO regularnie wykonuje transporty LTL na lotnisko w Pradze, specjalizując się w dystrybucji ładunków do wielu odbiorców. W praktyce oznacza to, że odbieramy przesyłki od naszych klientów w Polsce i transportujemy je na trasie Polska-Czechy, dostarczając do różnych odbiorców, w tym na lotnisko w Pradze. Nasi spedytorzy na trasie do Czech lub z powrotem dążą do maksymalizacji załadunku każdej naczepy, co obniża koszty transportu i optymalizuje wykorzystanie zasobów naczepy. Zdarza się, że ładunki można spiętrować, co umożliwia umieszczenie aż do 66 palet na standardowej naczepie. Podczas dostarczania ładunków do odbiorców nasi spedytorzy dążą do organizowania transportów w kabotażu, w czym jesteśmy bardzo konkurencyjni cenowo.
Nasza flota składa się z 40 busów Renault Master o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony. Nasze pojazdy należą do lżejszych busów, mogących przewieźć ponad tonę ładunku. Warto zaznaczyć, że niektóre zabudowy busów umożliwiają przewóz mniej niż tony, co często wynika z ich specyfiki konstrukcji oraz rozmiarów przestrzeni ładunkowej. Pomimo różnic w zabudowie, zdecydowana większość tego typu busów mogą pomieścić do 10 europalet.
Jako firma oferująca szeroką gamę usług transportowych, proponujemy dwa rodzaje transportu busem:
Z 40-letnim doświadczeniem w branży TSL, oferujemy szybki i bezpieczny transport z bieżącym informowaniem o realizacji. Zachęcamy do kontaktu i skorzystania z oferty LAGO.
Inwestujemy w kolejne naczepy intermodalne i ciągnik siodłowy
LAGO 2024. All rights reserved | SEO engine: zapier.pl
Website Style. Strony www