Inwestycje w Rozwój: LAGO Poszerza Flotę.
Inwestujemy w kolejne naczepy intermodalne i ciągnik siodłowy
LAGO, z ponad 40-letnim doświadczeniem w transporcie, dysponuje flotą ponad 100 pojazdów przystosowanych do transportu drogowego. Ładunki o wadze nieprzekraczającej 1500 kg (transport busem do 3.5 tony) wozimy niezawodnymi samochodami dostawczymi marki Renault Master, które świetnie sprawdzają się w transporcie expresowym zarówno w kraju, jak i za granicą, docierając do sąsiednich krajów w ciągu niespełna 12h, a w odległe rejony Europy nawet w ciągu 72 godzin.
Nasze ceny są jednymi z najbardziej konkurencyjnych w całej Unii Europejskiej oraz Skandynawii. Dzięki siostrzanej firmie LAGO w Finlandii oraz rozbudowanej sieci 15 centrów magazynowo-przeładunkowych, jesteśmy w stanie efektywnie i elastycznie realizować każde zlecenie. W Polsce posiadamy osiem lokalizacji, w tym w Gdyni, Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Augustowie, Ostrołęce i Ciechanowie. Nasze magazyny przeładunkowe w Unii Europejskiej znajdują się w lokalizacjach takich jak: Niemcy (Hombert, Lauenau), Włochy (Milano, Vicenza), Finlandia (Helsinki, Tampere, Turku) oraz Hiszpania (Barcelona).
Jeśli potrzebujesz profesjonalnych usług transportowych busem do 3.5 tony lub door to door, zespół LAGO z przyjemnością Ci pomoże. Każdy transport jest obsługiwany przez dedykowanego spedytora oraz pracownika administracyjnego. W Polsce dysponujemy zespołem niemal 30 osób, które codziennie organizują i nadzorują zarówno krytyczne transporty krajowe, jak i międzynarodowe. Gwarantujemy szybki czas realizacji, konkurencyjne ceny oraz indywidualne podejście do każdego klienta. Zapraszamy do kontaktu!
W ramach transportu busem (transport do 3.5 tony) oferujemy między innymi przewóz towarów międzynarodowo w tym też do Niemiec. Ładunki nie cięższe niż 1.5 tony (do 10 europalet) jesteśmy w stanie dostarczyć wraz z odprawą w ciągu 12h co stanowi ekspresowy transport. Inne odległe lokalizacje w Europie jesteśmy w stanie dostarczyć nawet w ciągu 72h w zależności od skomplikowania i rodzaju ładunku. W naszej ofercie znajdziesz też przewozy kabotażowe. Mianem kabotażu określa się transporty realizowane na terenie innego kraju niż ten, w którym przewoźnik ma swoją siedzibę. Firmy mają prawo do wykonania przewozów kabotażowych w trakcie 7 dni od rozładunku w granicach państwa przyjmującego towary. W ramach kabotażu można wykonać trzy przewozy wewnątrz krajowe, na przykład na terenie Niemiec. Każdy transport busem do Niemiec jest wyceniany indywidualnie na podstawie takich kryteriów jak: dokładna odległość, liczba transportów, rodzaj i waga ładunku, koszty dodatkowe (ubezpieczenia, opłaty celne, itp.).
Realizujemy również przewozy busem do innych państw na terenie Europy. Z nami wyślesz swoje towary do państw, takich jak:
Realizujemy przewozy na terenie całego Starego Kontynentu, choć najpopularniejszymi kierunkami jakie realizujemy to Skandynawia oraz zachodnia część Europy w czym pomagają nam nasze centra przeładunkowo-magazynowe których w Europie mamy do dyspozycji 7, w krajach takich jak: Niemcy, Finlandia, Hiszpania, Włochy oraz w Polsce (8 lokalizacji). Dzięki temu możemy oferować konkurencyjne ceny oraz dogodne terminy dostawy ładunków niezależnie od kraju docelowego.
Transport busem pozwala na wykonywanie przewozów drobnicowych, z udziałem towarów zajmujących do 10 palet lub do 1500kg. Wykorzystanie samochodów dostawczych, zamiast ciągników siodłowych sprawia, że zmniejszeniu ulega czas potrzebny na wykonanie dostawy.
Busy, o ile ich DMC (Dopuszczalna Masa Całkowita) nie przekracza 3,5 tony, nie są objęte częścią regulacji w ruchu drogowym. Inne są na przykład obowiązujące dla nich ograniczenia prędkości. Samochody dostawcze mogą poruszać się z prędkością wynoszącą:
Ograniczenia są znacznie wyższe niż w przypadku transportu ciężarowego (TIR), które mogą poruszać się z prędkością wynosząca maksymalnie:
Z tego względu transport busem po Polsce to idealna alternatywa w przypadku przewozów drobnicowych lub wymagające krytycznego czasu dostawy. Przetransportowanie ładunku do 1500kg lub do 10 europalet lub innego, a niekiedy nawet jednej palety zajmie niewiele czasu, co istotnie usprawni działanie łańcucha logistycznego i niekiedy wpływa na kluczowe aspekty obsługi klienta.
Inwestujemy w kolejne naczepy intermodalne i ciągnik siodłowy
LAGO 2024. All rights reserved | SEO engine: zapier.pl
Website Style. Strony www